Idag är inte livet.

Idag är jag så jävla arg och besviken att jag bara känner att jag orkar inte mer, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Vill bara iväg, men nu äntligen kan jag iallafall börja räkna ner. Vid den här tiden om 19 dagar befinner jag mig i Vännäs.

Tanken var att jag idag skulle till Göteborg med en massa folk, planerat sedan länge och jag såg verkligen fram emot det. Leon skulle vara hos sin pappa för dom skulle fira jul och sådär, så allt var ju perfekt. Helt plötsligt ändrar han planerna, och att hitta barnvakt sådär i sista sekunden är lättare sagt än gjort. Hade det hänt en gång så okej, men det är fjärde helgen i rad och jag orkar bara inte. Planerar och planerar men VARJE gång får jag avboka mina planer, så grund av någon annan. 

Sedan är allt mitt fel, allt skylls på mig. Fan, vad besviken jag är.


Som om detta inte skulle förstöra min dag gick jag ut och gick, en timma hemifrån börjar Leon skrika och INGET hjälper, han bara skriker och skriker. Springer in på Hemköp för att köpa ägg, mjöl och lite barnmat och på vägen ut går påsen sönder och allt flyger iväg. Just sakerna som håller att tappas i backen också.


Hade iallafall en fantastisk jul, ska leva på den istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0