En helt vanlig dag

Idag känns som en som där helt vanlig dag, jag skyndar fram och tillbaka och när jag äntligen har FEM lediga minuter, då spyr London på mitt golv. Tack!

Startade med att vakna innan sju... Tack Leon. Duschade, promenerade med Meya, städade hela lägenheten, fick finbesök, gick sen och mötte upp Christin, tog en promenad med henne och hämtade Loka och London. Promenera hem, laga mat, diska, mata Leon och lägga honom, betala räkningar, fixa föräldrapenningsdagar, klura ut varför jag får påminnelse på en el som inte är på varken mitt namn eller min lägenhet.

Nu är klockan snart fem och då är det dags att väcka Leon och gå och lämna Loka och London, möta Sara och ta en långpromenad med henne. 

En såndär helt vanlig dag alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0