Tredje advent

Tredje advent och bara dagar kvar till julafton. Alla mina senaste jular har bara bestått av kaos och ångest. I år har jag struntat i allt sånt och bara gjort vad jag känner. Ingen panik över att jag inte gjort några pepparkakor eller julgodis, men jag bryr mig inte så mycket. Kanske gör jag något i veckan, kanske inte. Känns så skönt!

Igår hade vi lite fest hos Sara och Johan, en fanastisk kväll. Kände mig lite som 14 år igen när den näst fullaste på stället får för sig att pierca den fullaste personen i bröstvårtan. Kan inte ha varit värt det.


Vaknade sjukt tidigt och åkte ut till mormor och morfar, fick huggit en julgran och lekt med Meya lös i skogen, hon har spårat rådjur och älg och tyckt att det vart skitkul! Måste ut oftare. Nu storstäd och hoppas att det håller sig en dag eller kanske två.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0