Julmys

Det här med aktivt bloggande är uppenbarligen inte min grej, men det händer för mycket.

Nu är det snart jul och jag har tillbringat hela kvällen med att bygga ett pepparkakshus. Hoppas jag glömmer till nästa år vilket jävla jobb det är annars blir det aldrig mer något sånt. 


Jag startade dagen med att åka ut till Kattslussen för att hälsa på Liva. Det har gått fem dagar sedan hon åkte och jag längtar ihjäl mig efter henne, känns som det har gått veckor istället för dagar. Det var öppet hus idag och alla katter hade fått nytt hem utom min lilla tjej, men innan jag gick därifrån var det också löst, och hon kommer få det så bra! Och det bästa av allt är att i morgon kommer hon hit och stannar till iallafall efter jul. 

Efter besöket på slussen tog vi en tripp med Sara, Johan och Loke till leklandet på Trestad Center. Tror vi "vuxna" hade roligare än ungarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0