Chipssugen

Förut var jag och Leon och åt på O'learys tillsammans med mamma, Maria och Sofia. På vägen pratade jag och Sofia om hur sugna vi var på chips, och pratade just om det faktum att man är så sugen innan, men när man ätit är man mätt och inte alls sugen, struntar i att köpa och fem över tio och affären precis har stängt inser man att man visst är sugen på chips.

VAD HÄNDER?
Vi äter så sjukt mätta att vi knappt tar oss ur stolen, och inser att näfan, är inte något sugen på dom där chipsen så vi struntade i att handla och gick hem. 22,02 får jag ett chips-sug som inte är av den här världen. Varför? VARFÖR?

Försökte bota det med en banan men nej, jag behöver chips.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0