1 april - Chockbesked


Förr var jag rätt grym på att blogga, men har inte skrivit ett enda inlägg sen december. Vi får se om det blir bättring på det.

Vid 7-tiden i morse fick jag en svag chock av Felizhia. Jag vet inte om det är officiellt än, så det får vänta tills vidare.
Jag undrar lite hur allt kommer se ut framöver, jag har ingen aning. Det enda jag förstått att det kommer vara långt ifrån det normala, det liv man levt hittills.

I morse vaknade jag 04,00 och kunde inte somna om, illa. Tvättade lite, och nu har jag suttit vid datorn i 5 timmar och inte gjort någonting när jag egentligen har massa att göra. Jag måste städa och packa, i morgon åker vi ju till Norrköping och sedan Eskilstuna, kommer hem på fredag kväll. Det ska nog bli mys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0