I tider av förändring

Jag är helt jävla slut. Jag har ingen aning om hur jag ska palla med allt i längden faktiskt. Jag funderar starkt på att lägga ner vissa grejer, men ska fundera lite till på det. Äter som en mus också, det får mig också att bli helt slut i kroppen, kanske beror på det. Igår fick jag i mig en baguette på hela dagen, och den käkade jag vid tio på kvällen, idag har jag fått i mig lite pommes efter skolan, annars ingenting. Jag måste äta. I morgon ska jag till LL's och storhandla! Det är inte värt att gå och småhandla på Hemköp när jag är på väg hem från jobbet. Sen är det möte också, det tror jag kan behövas ganska bra för att få klubben att rulla på. Just nu känns det som att vi går på samma spår hela tiden, lite utveckling här tack!

I morgon är det skola igen. Jag som sa att jag längtade dit har redan tröttnat.


I tider av förändring
och desperata försök
vi får aldrig veta innan
vad som finns vid nästa krök

Jag kommer till en skiljeväg, jag måste hitta ut
för långt åt fel håll, där finns det inget ljus
allt blir en enda chansning utan början, utan slut
vem fan vet hur jag hamnat här, flyg bort mig härifrån


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0