Lägenhet hittad!

VI HAR FÅTT MAMMAS DRÖMLÄGENHET! Jag är så jävla glad för hennes skull, det är precis vad hon behöver :) Hon ringde förut, och var så glad för att hon hade fått den. Den ligger på fjärde våningen utan hiss, visst låter det underbart? :| Mamma älskar den, det är det viktiga, och att jag kommer få sjukt mycket ofrivillig motion kan jag överleva med då. Nu väntar vi bara på flytt, vet inte exakt när, men senast den första oktober blir det, det vill säga om en månad och fem dagar, men killen som har den vill bli av med den så fort som möjligt, så troligtvis tidigare. Mäklaren ringer i morgon igen och då ser vi hur det blir.

Dum som jag är missade jag de två första lektionerna idag, var hos Robin och hade lite svårt att ta mig därifrån. Jag är så vek ibland ;P Men jag fick iallafall tag på läraren och fick uppgifter som ska vara klara tills nästa lektion iallafall, så det är väl lite positivt iallafall.

Nu är mitt akvarie iallafall klart, efter sjukt många timmars arbete. Nu har jag allt, utom nya sugproppar till min pump, men såna finns tydligen inte att köpa. Var på jobbet och kollade det idag, men självklart fanns det inte, och grossist-människa var där, men det fanns tydligen inte där heller. Den får väl flyta runt tills vidare isåfall. Nu fattas bara fiskarna. Och jag har ingen aning om vilka fiskar jag ska ha, hade tänkt mollys, tetror och kampfisk till att börja med, men har funderat och tror inte att det är så bra trots allt. Jag får fundera vidare på det.

Kvällen har varit lagt åt det negativa hållet, och jag har dränkt mina problem i päroncider. Jävligt omoget.




Kommentarer
zandra

Vart har hon fått lägenheten? :)

2008-08-28 @ 13:04:51
Frida

I Lidköping :)

2008-08-28 @ 18:46:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0