Med hårda sparkar och slag

Skola idag. Första dagen och vad gör jag? Försover mig, självklart! Min vanliga tur. Tar en snabbdusch och är klar på ett par minuter, så kommer Jens och hämtar mig och kör till skolan. Vissa personer är så sjukt underbara mot mig :) Blir uppdelade i grupper och kör en massa övningar, haha. Tillverka ett djur av mossa (det blev ett lejon), skruva tändstift på tid (jag var sjukt grym, näst bäst under dagen), psykologiprylar, idrottssaker, expriment osv, ganska kul faktiskt :P

Efter skolan hade jag samtal med Berit. Jävligt kul när inte ens min lärare tror att jag kommer orka med skolan. "Gör så gott du kan, går det inte så börja jobba istället." Sedan stack jag iväg till Johan och slappade där hela dagen med han och Robin, pizza, chips och film är livet. När klockan blev nio och jag skulle hem börjar såklart en sjukt bra film och jag är hemma tre timmar senare än vad jag planerat. Det stör mig eftersom jag vet så jävla väl att jag är död på morgonen, och jag borde sova minst sju timmar varje natt för att ens orka röra på mig på dagarna, och så är jag inte hemma och sover utan kollar på film istället.

Jag har för övrigt fått hem min nya handfree nu, det är sjukt skönt, den andra försvann ju i mars eller något och kom aldrig tillbaka, så i måndags fick jag tag i den saken och ordnade en ny. Det är så snabb jag är när det gäller att fixa saker.



Med hårda sparkar och slag
med värkande armar och värkande ben
har det gått ännu en dag
snälla, lämna skeppet innan det är försent



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0