Tvätt & städ

I morse vaknade jag halv nio efter sex timmars sömn och passade på att gå upp innan jag somnade om. Satte igång och tvättade, drog till stan och handlade klädfärg och gick och satte in dom femhundra jag fick igår och fixade lite, handlade även mat och vattenmelon så jag överlever om det skulle krisa.

Tog tag i disken också, och öppnade fönstrena i köket så jag kunde få in lite luft, vad händer? Jo, typ fjorton getingjävlar invaderade mitt kök! Jag hade ingen aning om hur jag skulle få ut dom utan att bli sticken och ville inte slå ihjäl stackarna. Till slut försvann dom, men kom och hälsade på då och då, usch, jag tycker inte om dom. Har även städat pappas garderob. Jag tyckte min garderob var förjävlig men det där slog alla rekord.

Har även färgat ett par jeans och jackan, som en gång i tiden faktiskt var svarta, även om det är väldigt svårt att tro! Men nu är dom svarta som natten (H). Städar badrummet nu också, men kände att jag behövde en liten paus, så jag passade på att skriva lite här.

Senare ikväll ska jag och Mulle käka kinamat, bowla och dricka öl, för att fira hans födelsedag som var för typ två veckor sen när jag inte var på PiP. Det ska bli hur mys som helst! Jag har inte träffat han sen.. hm, det var typ innan sommaren nångång. Visst har vi setts på stan och sagt hej, men det känns inte som om det är riktigt samma sak.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0