Ledighet!

Gårdagen var det jobb, som vanligt. Kvällen tillbringades hos Robin, tråkigt bara att var jag var tröttast i stan och sov fram och tillbaka hela kvällen. Vaknade i morse och insåg att jag hade försovit mig så innihelvete, skulle leta upp Robin, men är han hemma? Självklart inte. Sprang iväg till Fidos och jobbade lite, hem och duscha och sen bort till Allsite för lite jobb där också. På väg hem träffade jag Becca som jag aldrig träffar längre så det var sjukt kul!

Tillsammans med henne gör jag alltid slut på massa pengar :( Nytt shampo och balsam hittade jag, hoppas det är bra för det gjorde mig totalt pank, silkesdroppar, tre olika hårinpackningar, hårfärg, mascara, foundation och ansiktsmask. Nu håller jag tummarna för att det ska göra underverk för mitt hår!

Och underbara Ellen lånade mig sin plattång så jag slipper gå runt i oplattat hår resten av livet. Så fort jag blir rikare ska jag investera i den bästa plattången på marknaden, lätt.

Ikväll blir det bara att färga håret, ta det så lugnt jag bara kan, se på film och käka gurka. Mmmmm!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0