Tillbaka till verkligheten!

I lördags skulle ju jag och Linda ner till Göteborg för att festa. Som vanligt är vi ute i sista minuten och hann precis med bussen, sedan skulle jag köpa biljett hem för att ha det gjort. En jävla tur det, för biljetten tog mig en timma att få ut. Vi drog hem till Adam och träffade honom, det var mys :) Satt där och drack ett tag innan vi stack in till stan och golden days, det var totalt värdelöst, och värre drinkar har jag aldrig smakat. Efter ett par timmar där fick jag med mig Linda och Adam och stack till donken och käkade lite mat innan vi tog bussen hem. Slocknade direkt, och sov i cirka en timma innan Linda väckte mig. Hem, datorn, tv och sen slocknade jag på soffan.

Söndagen var hur dryg som helst! Kvällen tillbringade jag hos Robin, vilket såklart var mys :) Måndag var det visning på fyran i Lidköping med mamma och Jimmy, den var helt okej så vi la ett bud direkt. Idag, tre dagar efter är den redan uppe på 470 000, utgångsbud 350 000, så vi la ner den biten. Jag var överlycklig när vi skulle hem, för jag såg Anders vara ute och gå, så morsan stannade bilen och jag tillbringade lite tid med honom, hur länge sen som helst jag såg honom! Jag saknar och älskar han så sjukt mycket, så visar det sig att hans behandlinghem låg gatan över den lägenheten vi kollade låg på :) Lyckan var total! Jag hade hoppats på att vi skulle bli grannar men nu har det visat sig att det trots allt inte blev så :/ Vad som är säkert är iallafall att vi kommer bo i Lidköping, och eftersom det är litet så bor vi ändå nära varandra!

Tisdag morgon, min sista sovmorgon ringer Ida och väcker mig och ber mig jobba. Underbart! Sedan tillbringades kvällen hos Robin igen :) Idag var första skolan också förövrigt, en timma bara, helt okej :) Om ca en och en halv timma sticker jag och jobbar igen, inte vart där på nästan en vecka så det är väl dags.

I morgon är det dags att börja gå upp klockan sex varje morgon, precis vad jag behöver! Men jag har gett mig fan på att jag ska klara skolan den här gången, även om jag måste läsa både ettan och tvåan för att jag fuckade mig förra året. Jag får se hur detta går, det är ingen som tror på mig nu för tiden :( "Det har du sagt sedan vi har lärt känna varandra" - Felizhia. "Detta har jag hört förr" - mamma. Jag har ju trots allt blivit ganska vuxen under sommaren, jag har sökt egna jobb, varit på anställningintervju, fått jobb, jobbat, betalat mitt livs första räkning, handlat mat, diskat/städat/tvättat, öppnat ett sparkonto och skaffat abonnemang :) Jag ska verkligen fixa detta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0