Jag har blivit med akvarium!

Igår var det konfermation (stavning? :P) för Jonas, själva kyrkgrejen var väl ingen hit direkt. Jag mådde så sjukt dåligt, och samtidigt fick jag väldigt ont i magen och mådde ganska illa av alla jävla tabletter och mediciner jag hade käkat utan att äta någonting. Usch. Den senare delen var iallafall hur mysig som helst. Vi käkade en jävla massa mat, med Kamilla och Micke som kockar kan det inte bli bättre. Sen bara njöt vi. Jag har sån otrolig tur att ha den familjen jag har. Dom absolut bästa! Under min mindre positiva tid i livet stog dom ut och ställde upp till 110 %, jag fattade inte vilken tur jag hade, som har dom. Jag kan sitta i veckor och prata om bara dom :)

Kvällen tillbringades hos Robin, jag var halvdöd av utmattning och sjukdom, men jäveln bara jävlas ändå. Somnade till men vaknade av världens hostattack som höll på att ta död på mig, men jag fick i mig hosmedicin och överlevde, så jag gick hem och sov.


Skola idag igen, kul att 4/6 lektioner inte blev av för min del.. Idrott har aldrig varit min starka sida, så det har jag inte. "Arbete med ej klara kurser" hade vi inte heller idag, för att vi har inte fått några uppgifter eftersom vi inte hunnit träffa lärarna än. Istället hade vi 2½ timmar håltimma mitt på dagen. Det blir inte roligare än vad man gör det till.

När jag kom hem var det dags att möblera om rummet så att akvariet ska få plats, jag kämpade så innihelvete för att  rubba min garderob som väger runt 400 kg. När jag väl fått ordning på det som jag ville fick akvariet fortfarande inte plats, så jag gjorde en nödlösning som innebär att det kommer se ut såhär katastrofalt i minst ett år innan jag orkar ta tag i det och göra någonting åt det (som min bård på väggen. Det var två år sedan jag målade om, så den förra bården är halvt övermålad, men den nya har fortfarande inte kommit upp). Menvafan, jag har iallafall mitt efterlängtade akvarium :D




Fan, nu insåg jag att min nödlösning av möbleringen har gjort så att jag inte kan ligga i sängen och se film på datorn längre :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0