Brist på fantasi till rubrik

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, aldrig någonsin: Jag längtar tills skolan börjar. Det är bara sex dagar kvar, och det ska bli så sjukt jävla skönt att få lite lugn och ro i tillvaron. Det kommer trots allt bli mycket mer att göra nu, skola, läsa upp både ettan och tvåan, jobbet på kvällar/helger, tävlingar, Djurens Rätt, Mitria osv. Jobbat hela sommaren verkligen, och den lilla lediga tid jag har haft har jag antigen varit iväg med Djurens Rätt eller haft tävlingar. Innan sommaren hade jag så sjukt mycket planer på allt jag skulle göra, men inte en enda sak har jag gjort. Inte något alls från min fjorton sidor långa lista. Men jag har iallafall träffat Stuttan, och det har varit något utöver det vanliga :D

Jobb idag, självklart, vad annars. Jag fick femhundra spänn i tjugolappar, onödigt men vafan. Och så var planerna att jag skulle städa lägenheten för den ser ut som fan. Jag har inte en enda ren gaffel och idag använder jag mina sista rena kläder, sån jävla tur att jag har tvättid i morgon. Ibland önskar jag lite att pappa skulle vart hemma så jag slapp äta pommes med sked och påminna mig att jag trots allt borde tvätta mer än var tredje vecka. I morgon ska jag städa upp här inne rejält och få lite struktur på det hela, och samtidigt tvätta upp allt jävla tyg jag har liggande.

Har också uppdaterat hemsidan, med nya resultat, domar-, styrelse- och medlemsforum. Den är så sjukt tråkig så det finns inte. Nu har jag däremot skickat ut ett mail till alla medlemmar så det kanske finns en chans att den livas upp lite i framtiden. Hoppas hoppas! Och min bilddagbok är lika kass den, inte en bild sen i juni, två månader. Det får jag väl ta tag i nu när jag ändå sitter fast här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0