Kaoskväll med de bästa

Vi hade planerat gårdagskvällen in i minsta detalj, vi har inte festat ihop sedan midsommar och tänkte göra come back! Daniel hämtade mig, åkte till Tobbe där Angelica, Emma, Victor och Marcus befann sig, började dricka, shotta osv, hur kul som helst hade vi. Killarnas skjuts kom och vi shottade en hel del innan våran chafför hann komma. Vi hade trots allt en del att ta igen. Chaffören kom, jag låste dörren och där minns jag inte mer. Jag vet att jag tog ut pengar och att Angelica köpte cigg sedan minns jag nästintill ingenting. Jag som aldrig, och då menar jag ALDRIG blir dålig på fyllan blev såklart det. Hela vägen var ett kaos. Vi kom till Uddevalla men då hade tydligen Angelica med blivit helt kass. Nästa stopp jag minns var på Näl, då hade vi tydligen varit på Uddevalla Sjukhus innan också. Marcus hade vi tydligen hämtat också, jag satt ute och var halvt förstörd medan Angelica fick läggas in. Ringde Robin och trodde han skulle döda mig eftersom klockan var typ halv tre, men det var lugnt. Vi fick skjuts hem, världens snällaste Robin mötte mig och vi gick hem till han. På vägen skrev jag ett brev till pappa på en tjugolapp och satte fast på hans bil. Kom in och däckade efter bara ett par minuter. Klockan var inte alls så mycket som jag trodde, kvällen kändes väldigt lång, vi åkte från Tobbe vid strax efter nio och jag blev avsläppt vid kvart i tolv. Det är fan deprimerande. Och ännu mer deprimerande är att mina cigg, mitt bankomatkort och trehundra spänn försvann.

Vaknade vid sju i morse och kände mig sjukt uttorkad. Gick upp och fick i mig fyra glas vatten innan jag blev lite mer levande. Slappade hela dagen och fick underbar benmassage av Robin, som jag även somnade av. Felizhia kom och mötte mig och vi köpte cigg och muffins till mig. Så sjukt hungrig har jag inte vart på länge. Fick tag på Angelica som hade kommit hem från sjukhuset, hon hade haft tre promille i blodet. Det är sjukt av nått :P

Nu är Felizhia och träffar Daniel medans jag duschar osv, sen ska vi ner och köpa indisk mat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0