Vi stannar inte kvar..

Jobb idag, smått kaos. Fullt upp hela dagen, eftersom vi bara var två stycken och hade sjukt mycket att göra. Det gick hyfsat bra ändå, men inte ens hälften av det som skulle göras är klart. Bättre i morgon när vi är fler :)

Idag är mäklaren hos mamma och fotar huset, så snart kommer det väl ut annons också, fan vad deprimerande det börjar kännas. Även om jag aldrig har gillat Vara, så har jag ändå en massa minnen, både bra och dåliga. Jag kommer sakna det en hel del, det kommer jag faktiskt. Nu börjar jag få lite ångest över att det ska säljas, det är ändå rätt skönt att vara där ibland. Jaja, nu kommer jag iallafall kunna bo hemma igen, utan massa krångel med kollektivtrafiken :)

Ringde också en snubbe som ville köpa min bur, efter massa samtal fick jag sänka mig till 700. Senare ringer han och är intresserad av dom två enskilda burarna, spånet och all annan kaninprylar jag har där hemma. Jag sa till dom att gå igenom vad dom vill ha, plocka det och sen ringa och komma överens om pris. Skönt att bli av med allt det också. Har ju sjukt mycket matskålar, vattenflaskor, selar, koppel, transportburar osv osv som jag inte kommer palla göra mig av med och ändå kommer kasta isåfall. Skönt att nångon får nytta av det :)

Eftersom någon inte hör av sig ska jag dricka sprit ikväll med Johan och Thonie. Det var så sjukt länge sen och ska bli mys :)

---

Nu ringde den killen upp igen, mamma hade dealat med dom och sa att dom fick ta vad dom vill för 1000 spänn. Jag förlorar ju så sjukt mycket på detta :( Dom har tagit fyra burar, massa skålar, massa vattenflaskor, alla mina kompostgaller, spånbalen, mitt grej som jag inte minns vad det heter som kostade typ 500 spänn och jag har inte använt en bråkdel av, sen ville jag inte veta mer :P Skulle jag sålt alling var för sig skulle jag ju tjänat iallafall 2000 extra. Ångest, ångest. Men men, nu slipper jag det problemet iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0