Mysdag

Igår kom Affalainen! Han är hur söt som helst, fast han är lite skum. Mig som han alltid har varit jävlig mot och bitit och hållt på har han inte ens morrat åt (om man inte räknar med när jag hoppade in i bilen när han kom hit) men mot Robin morrar han lite då och då. Till exempel när han kommer in i sin egen lägenhet, haha! Och igår när vi var hos Marcus försökte han bita både Angelica och Tobbe. Cphund <3

Ja, igår var vi ju hos Marcus och drack lite med han, Angelica, Tobbe, Emma, Viktor, Erik och Cajsa. Det var sjukt kul att träffa alla igen, det händer inte så ofta längre, tyvärr. Meningen var att vi skulle vara uppe till 7 när luciagrejerna började men det blev inte mycket med det, alla var sjukt trötta så vid tre-halv fyra gick vi hem och sov istället. Erik och Viktor körde dock ett luciatåg med vita klänningar, stjärngosshattar, luciakrona och allt, fan vad söta dom är :D

Idag var jag trött, men åkte iallafall upp till Vänersborg och hämtade lite grejer, sedan till jobbet och köpte lite godis till hårbollen här. När jag hoppade in i bilen för att åka och handla med pappa vägrade Affons att gå någonstans, han stog kvar och väntade på mig - så Robin fick bära honom hem från typ systemet! Hahahaha!

Tacos har vi iallafall lagat idag, käkade tills jag inte fick ner något mer. Usch, inte tacos på ett tag iallafall.. Jag har snott med mig pappas dator hit nu också, han kommer bli arg på mig :(

Nu ska jag ta en cigg, och sedan ska jag bada Affons så han luktar gott :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0