Ledighet?

"Så du ska ta ditt liv? Ja, det är väl enda alternativet om det inte funkar med trådlöst bredband"
Hahahahaha!

Idag har jag varit ledig, så jag städade hela lägenheten, var ute med Affalainen en runda, åkte till Uddevalla och hämtade lite pengar, drog hem en snabbsväng, träffade Johan, Nicklas och Kenny, åkte till Lidköping, klippte mig, kollade julklappar med mamma, Jimmy och Johan, åt tacobuffé på supermysig resturang, åkte hem, mötte Robin och Affalainen, försökte övertala han att fixa mitt internet (självklart inte..) och nu har jag tänkt sova - men det får jag inte heller.

I morgon ska jag jobba 9-20, dom två extra timmarna kommer nog göra dagen längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0