Lördag

Idag har jag köpt två julklappar. Egentligen bara en eftersom båda bara är halvdelar. Får åka ut i morgon igen och se om jag kan hitta nånting mer. Tog med pappa som smakråd men han är inte speciellt bra på det, yeye, sällskap iallafall. Träffade även Daniel och Daniel, det är inte varje dag det heller.

Jobb var också mys, det märks att julpaniken börjar komma nu. Jag känner den iallafall. Ingen julefrid direkt utan bara panik att hinna med allting. Usch!!

Jag är så jävla glad över Affe, han är en ängel. Han gör precis vad jag säger åt han och han är så sjukt snäll. Karin kallade honom Cujo i morse, men han är som ett lamm!

Det känns iallafall inte som en lördag idag. Det känns som typ tisdag.
Och jag är sur! I typ två månader har jag varit inställd på att se Mimikry ikväll, men sent igår när jag var inne och skulle kolla inträde och sånt, då visade det sig att det var flyttat! Och inte framåt utan bakåt. Så jag missade ju det. Så surt, så jävla surt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0