Nya skor!

Jag har nya skor! Precis vad jag behövde! De har jag nu är inte längre vita (och kommer aldrig kunna bli igen), det är hål under sulorna så minsta vattendroppe åker in och gör så att jag får gå med blöta strumpor. Inte mysigt. Så nu har jag köpt nya skor. Kollade på dom förra veckan, men då var jag ju totalt pank. Fick pengar igår så på lunchen gick jag för att införskaffa ett par hela. Är det inte flyt att det var halva priset på dom då?
Så nu är jag glad.

När jag precis ska hoppa in i duschen inser jag att balsamet är slut, så nu är det bara att dra på sig kläder och dra ner till Hemköp och köpa nytt. Och ingen mat har jag heller :O Pengarna försvinner minst lika fort som dom kommer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0