Nyårskaos

I morse gick jag upp jättetidigt för att hinna med allt, men självklart blir ingenting av det av.

Skulle gå och hämta mina skor som jag lämnade in på omklackning, men när jag kommer dit inser jag.. DET ÄR STÄNGT! Så där står jag utan några skor för kvällen. Vad gör man då? Köper nya? Om man inte hittar några man gillar då? Köper likadana som man redan har - i en storlek större för att den storleken du har inte finns kvar. Det är förjävligt. Jag ska gå i för stora skor ikväll. Obekvämt och osmidigt är det!

Så nu har jag inhandlat nya likadana skor jag redan har. Jävligt kul. Får använda dom ikväll och sedan skänka dom till en bättre behövande. Och så lagade jag nyårsmiddag till mig själv; makaroner, sojakorv och rödvinssås. Nu luktar det brända popcorn i hela lägenheten. Usch!

Nu väntar jag på Christin som kommer om typ 40 minuter också :D Det ska bli mys :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0