Bowling och HTP-party :)

Igår kom Christin, John och Johan hit för att bowla. Drack lite för att komma i form och drog sedan ner till bowlinghallen för att se vem som var bäst. Jag har ju aldrig varit någon kung på bowling, men alkoholen gjorde mig faktiskt ganska grym. Fick till och med en strike och två spärrar! Dock kom jag sist, med 36 poäng efter vinnaren (Johan såklart!), men inget fel med det.


2/3 övertramp! Haha!

En sväng i stan blev det och sen hem. När Vara-borna åkte hem drog jag iväg till Edsborg på nån fest och det var längesen jag hade så kul! Och på vägen dit såg jag även 001! Det var lycka, och det gjorde hela min kväll!


001 som jag letat efter i flera månader!

Helt underbara folk, jag träffade en kille som lärde mig lite taekwondo och massa ölspel blev det, som såklart resulterar sjukt fulla människor. Sen vid tre var det dags att dra hemåt, så jag, Linda, Stefan och Christian (?) mellanlandade hemma hos mig en sväng innan vi beslutade oss för en promenad. Till Shell och käkade mos med lök och så blev vi såklart kvar där ett tag. När vi väl kommer hem träffar vi reklamutdelaren som visar sig vara Lindas arbetskompis och står och tjötar med henne säkert en halvtimma innan vi går upp för att sova. Kallt som fan var det och frös som aldrig förr gjorde jag, men när klockan närmade sig halv 7 på morgonen somnade jag äntligen.



När det var dags att gå upp i morse var jag fortfarande full, dagen på jobbet var inte att leka med. Usch! Men efter typ 2 liter vatten var jag hyfsat pigg iallafall. Sedan kom Robin och Texas och hälsade på också :)


Sötaste TexMex Såskopp ju!

Och efter jobbet blev det promenad i typ en timma, Texas är galen och höll på att ta död på oss båda när han drar iväg och jag inte kan hålla emot utan flyger efter som en tandpetare. När Linda slutade vid 4 mötte jag henne och gissa vad jag såg på vägen hem? 001! Igen! En annan 001! Hur kan jag leta efter samma nummer i flera månader och sedan se två stycken på mindre än ett dygn?


Bilden är kass, men vi kan iallafall urskilja 001!

Vi skrapade ihop lite pengar till pizza, käkade och sedan somnade vi båda två på soffan när klockan var typ 5. Illa. Vaknade med världens nackspärr av att Lina plingade på dörren, och nu är jag inte så trött att jag kan somna om heller. Och jag är fortfarande bakis också, inte alls mys. Denna dagen är nummer 3 tror jag faktiskt.
1. Dagen efter Lipz, när jag skulle till Metaltown '08. 07,30 på morgonen.
2. 5 november 2005. Kaninutställning efter en natt helt utan sömn och med ett alkoholintag utöver vad jag egentligen tål.
3. Idag. Aldrig mer, snälla?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0