11 juli - Tävling osv

Nu är jag hos Johan igen och vill verkligen inte skriva denna jävla bloggen men jag blir tvungen ändå. Jag är så trött så jag känner mig inte som en människa längre, jag vet inte vad jag känner mig som. Trött.

Igår var bra, jobbade både första och andra passet, första sålde jag 6 avtal och var mer än jättenöjd, andra sålde jag ingenting men var lika glad för det. Efter jobbet bestämdes det för att dricka, men det velade som fan, men efter cirka tre timmar var vi i källaren och spelade pingis. Ellen, Andreas, Krille och Nadja. Vi delade på två flaskor vin, en halv whiskey, massa cider, en del öl och två flaskor vodka. Ja, ingen klarade väl av att vara nykter en längre stund. 'Jag har aldrig' kördes en del. Helmys. Jag vet inte vad vi gjorde mellan typ 23-07, men då stack jag och Ellen och köpte frukost på Shell, sedan somnade typ alla. Några på pingisbordet, någon på stolen och någon på någon träningsgrej.

Vid 10 fick jag sticka hem för att skriva startlistor osv. Jag var i det mindre pigga tillståndet och önskade att jag var medvetslös. Tävling hela dagen, dömde krok - lätt ny, lätt, medelsvår, elit och rak - medelsvår och elit. Kul, men fan vad trött man blir.

Nu är jag som sagt hos Johan och är sjukt hungrig, men jag väntar på att nudlarna ska bli klara. Och jag hittade en silverfisk i hans kök. Alldeles underbart! Inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0