15 juli - Fullbokad

Jobb idag, ingen toppdag för min del :P Haha.
Däremot fick jag mig ett gott skratt ett par gånger av vissa personer som vet hur man säljer.

1 # Kund letar fram fakturan, vilket tar en liten stund.. Väl tillbaka till telefonen.
"Vad fort det gick! Din granne tog 40 MINUTER (!) på att hitta sin faktura!"

2 # Kund och säljare diskuterar hur mycket kunden tjänar på att byta bolag.
"Nej, nej, nej! Det handlar naturligtvis om mer än 13,50 i kvartalet!"

3 #
"Under denna inspelningen är det viktigt att du är tydlig med svaren, så det inte blir typ nyes eller något."

4 # Säljare med humor:
"Men då kommer du få välkomsbrevet på torsdag, jag skickar med några klubbor också! Höhöhö."

Jag kan bara inte sluta att skratta åt dessa jävla kommentarer!


Nu är det snart Fallens dagar och jag har inte en enda ledig minut fram till dess :P Det känns ju inte superkul, men ibland kan man ju inte få allt^^ Men helgen kommer bli kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0