17 juni - Lipz ikväll

Igår var jag uppe redan innan tuppen. Klockan 6 gick jag upp, tvättade kläder, duschade och gjorde mig i ordning, åkte till Överby för att köpa skor, men hittade såklart inga. Pratade med Johan som skulle vara grym på sånt, så jag åkte in till stan och träffade han, men han var inte så grym som han påstod och jag hittade såklart ingenting där heller. Jävla Johan. Systemet och sen jobbade jag 12-20, sedan Djurens Rätt-möte inför helgen.

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet, Fidos som lite omväxling. Jag har gått runt som en ailien hela dagen och inte orkat någonting. Det kom in en hel familj som skulle snacka papegojor med mig, inga problem tills jag insåg att dom snackade danska, jag fattade inte ett skit och fick gå in på lagret för att inte skratta. Ida fick ta över det.

Igår upptäckte jag (eller Ellen upptäckte åt mig) att det finns vegetariska panpizzor. Så sjukt goda! Och så tog jag ut min lön så jag hade lite att leva på under fallens. Typ 2000 spänn på 12 pass är jag nöjd med, även om man omvandlar det till timlön och blir igenomsnitt 40 kr / timman. Haha, men vafan, det blir säkert bättre :P

Ikväll blir det Lipz med Robin & Johan, men jag är inte sugen att gå i annat än jeans och linne som vanligt. Jag är gött tråkig när det gäller kläder! Jag får se vad jag hittar, men jag har inga skor och det är kass.


... 45 minuters dusch var precis vad jag behövde! Nu känner jag mig som en ny människa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0