22 juli - Jobb, jobb, jobb

Jobb idag, 9-18.30, utan varken lunch eller rast. Så sjukt mycket att göra, och ändå hann vi inte med allt som skulle göras . Det känns inte som att jag gör annat än "måsten". 

Onsdag; Jobb 12-20
Torsdag: Jobb 12-20
Fredag: Hälsa på Anders i Lidköping, sedan Sjuhäradsfestivalen i Ulricehamn.
Lördag: Jobba 9-15, tävling (dubbelbokad)
Söndag: Jobb 16-20, ev 12-16 också
Måndag: Jobba 12-20
Tisdag: Jobba 12-20
Onsdag: Jobba 9-14 och 16-20
Tordag: PiP med Djurens Rätt
Fredag: PiP med Djurens Rätt
Lördag: PiP med Djurens Rätt
Söndag: PiP med Djurens Rätt, jobba 16-20

Och bara dagarna efter kommer en person ner från övre delen av Sverige som jag ska träffa, bara typ två veckor kvar och det ska bli sjukt kul! Nu ska jag ta och sova lite och så, känns som det är något jag skulle behöva.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0