25 juli - Bakfylla och värmeslag

Gårdagen var det jobb 12-20, efter det gick jag och Ellen hem till henne och fixade lite. Senare drog vi och mötte Jennie och givk till kanotbryggan och mötte Andreas, Anders och Johan Lindell. Allihopa stack hem till Ellen och där blev det en hel del dricka. Gajol-shots har en förmåga att supa de flesta under bordet. Runt tre-tiden var jag i ett tillstånd jag vanligtvis brukar undvika, och av någon anledning som jag inte minns tog jag mina saker och gav mig ut på promenad. Jag ringde och väckte Robin som var mindre lycklig och några grader negativ, men han mötte iallafall mig utanför han, helt underbar!

Jennie och Anders gick tydligen hem men resten kom bort till oss och började diskutera sånt som inte ska diskuteras, varken nykter eller onykter och det blev ett jävla tjöt, så där vi stog vi till fem. Då tog vi förnuftet till fånga och la ner det och bestämde oss för att bada men insåg efter en bit att Andreas nycklar låg hos Ellen så vi traskade tillbaka och blev kvar där. Vid åttatiden när jag nästintill sov kommer Ellen in och gapar att hon vill ha hjälp att torka disken. Jag trodde inte det var sant, men där stog jag och torkade disk i typ en halvtimma innan jag äntligen fick tillgång till sängen. Kunde jag somna då? Självklart inte, snurrig, astrött och bastu går inte ihop, så det blev ett par timmars velande mellan sömn och vakenhet innan jag bestämde mig för att hoppa över den delen och gick upp och höll Ellen sällskap.

Vi klädde ut oss till Falken och Johan Lindell och försökte väcka dom utan större framgång. När alla väl var vid liv blev det pizza och sen låg vi i en timma och klagade på hur varmt det var innan jag gick till bussen. Eftersom att det var cirka 40 grader varmt missade jag ju såklart bussen så jag fick gå hela vägeni den värmen. Min vanliga tur.

Nu ska jag iväg med Angelica och bada! Jag har inte träffat henne på så sjukt länge så det ska bli kul :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0