29 juli - Tisdag

Nu är det sommar! Så sjukt varmt att det knappt går att vara ute. Näe, man ska inte klaga, det är detta man har längtat till i flera månader. När man klagar på hur kallt det är på vintern minns man nog inte hur varmt det blir på sommaren. Jag älskar denna värmen. Jävligt tråkigt bara att jag jobbar typ 24/7 och knappt hinner se skymten av någon sol förutom när den steker in på jobbet och vi lever i en bastu under tiden.

Just nu har jag fastnat i någon förjävla jobbig grej. Jag är så sjukt trött och orkar ingenting, och att jobba på det framkallar bara extremt dåliga resultat för min del. Och jag vill bada! I helgen när jag ska vara ledig och åka till Karlskoga vill man ju ha massa sol, men vet du? Det ska regna! Det är deprimerande.

Men jag längtar tills i morgon! Och sen blir det att packa väskorna och så bär det iväg till Putte i Parken hela helgen, det ska bli kul! Och jag ska se Sugarplum Fairy! ;D Sedan blir det massa jobb och på torsdag kommer Stuttan på besök neråt i landet och då ska jag träffa han! Efter typ 6 år, och det är något jag ser fram emot väldigt, väldigt mycket!



26 dagar, och jag känner en saknad större än någonting annat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0