8 juli - Trött, trött

Igår var första dagen på jobbet vilket inte gick så jävla bra :P Ett avtal fick jag sålt på 4 timmar vilket blev en snittilön på cirka 13 kronor. Haha, min vanliga tur. Sedan var jag hos Thonie med Blomsterpojken och Johan och spelade Xbox eller vad det var. Johan bara fuskar, men det visade sig att jag var bäst i slutet ändå. Vi gick till Shell vid 3-tiden för att köpa mat, vilket slutade med tre kanelbullar, gött. Och så träffade jag Erik och Viktor, det var verkligen inte igår. Så var med dom en liten stund innan det var dags att cykla hem igen.

Jag fick ta över pappas pokerspel när han akut fick åka och jobba. Från att vara nere på typ 300 marker, till att vinna med cirka 22000 och vann 500 spänn är jag mer än nöjd. Nu är det snart jobbdax och jag hoppas på att sälja iallafall två avtal idag :P Haha, önska mig lycka till.


Kommentarer
Aldina

Hehe, men i dag så vinner du nog över johan när det gäller xBox :P

2008-07-08 @ 23:55:49
Blomsterpojken

Hon kommer aldrig vinna utan min hjälp ;)

2008-07-10 @ 09:21:51
Ahonen

Njaa lilla frida får träna lite mer om hon ska ha chans ;)

2008-07-11 @ 07:20:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0