16 juni - Kass

Jag måste vara sämst i världen på att blogga. Jag tror det är typ samma sak som när man föräter sig på något. Till exempel nudlar. Man äter dom jävla nudlarna varje dag i flera veckors tid, sen kommer en dag när man inte får ner en ända nudel till, det går bara inte. Efter ett par månader försöker man igen - det första paketet går ner utan problem, men nästa dag tar det stopp igen.
Det är nog samma med mitt bloggande. Förr bloggade jag i princip varje dag i typ tre års tid. Sedan kom inte en enda blogg på fyra månader. Jag försökte igen och klarade tre dagar, sedan hände det inget mer.

Jaja. Nu har jag iallafall sommarlov. Helt sjukt skönt! Fast det är tråkigt att det bara regnar hela dagarna. Men egentligen ska man väl inte klaga, för några veckor sen var det typ 30 grader varmt i en månads tid och mänskligheten höll på att dö ut av värmeslag, vi behöver lite vatten! Men till midsommar kan vi iallafall få sol? (Gärna resten av sommaren också).

Förra lördag träffade jag Björn Rosenström igen. 5 gången, jag bara älskar hans spelningar! Kvällen började sådär perfekt att Erik, Viktor, Daniel, Tobbe, Emma, Paula, Marcus och Angelica kom hem till Felizhia och mig som befann oss hos mamma, och började grilla. Det blev lite crusing i Lidköping och sedan Rosenström på Almesåsen. Det var en av dom bättre kvällarna detta året iallafall :) Jag har världens underbaraste människor omkring mig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0