17 juni - Natt

Nu är det typ mitt i natten för mig, och jag börjar känna en ganska stark känsla av trötthet. Sovdags snart.
Älskade bror fick för sig att komma på besök, men puckot hoppade på fel buss och hamnade i Skövde istället. Efter typ 4 timmars resande kom han iallafall hit, och tycker sjukt synd om sig själv och vill ha allt serverat på silverfat.

Vi gick och handlade och självklart började tjafset redan när dörrarna öppnade sig. 
- J; Vi behöver bröd!
- F; Vi behöver inget jävla bröd, hela frysen är full av det.
- F; Jag måste ha grönsaker.
- J; Vafan ska du med grönsaker till? Kaninmat.
- F; Jag ska hitta den vegetariska kycklinggrejen!
- J; MEN! Du har ju gurka och skit, räcker inte det?
- F; Har du lust att hämta matlagningsgrädde medans jag letar?
- J; Matlagningsgrädde? Vad ska du med det till, du kan ju inte ens laga mat.
Så såg typ hela våran 30-minuters vistelse på Hemköp ut. Och typ resten av dagen också. Men fan vad jag älskar den killen. Han påminnde mig om en liten dålig dag jag hade, samtidigt som han körde bil och tvärnitade så jag höll på att krossa näsan. "Ut ur bilen för helvete, du får gå hem. GÅ UR BILEN NU! Du kan ju inte köra, du kommer aldrig få något jävla körkort. Jag ska se till att du blir omyndighetsförklarad, precis som mongolider, för det är vad du är! GÅ UR BILEN!" Haha, han har inte fått övningsköra alls efter den händelsen. Stackarn <3

Jag tillagade en vegetarisk maträtt som bestod av lite gurka, lite tomat, lite paprika, ris och någon vego-kycklinggryta jag blandade ihop av lite av varje. Helt otroligt god faktiskt. Och jag är fortfarande mätt. Efter mina vanliga Findus snabbmat brukar jag vara hungrig efter nån timma igen. Men inte nu! Jag frös in lite för framtida bruk till och med. Jimmy vägrade äta. Han anser att människor inte är gjorda för att äta vegetarisk mat.

Nä, sovdags för min del nu, jag kommer garanterat vakna av Jimmy som kommer gå upp typ klockan 7 för att spela GTA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0