18 juni - Djurens rätt

Efter två timmars skitkass sömn var det dags att gå upp. Jag har inte kunnat sova och när jag väl somnade - ja, det kan knappast kallas sömn. Halvsömn typ. Och så har jag blivit förjävla förkyld också, snuvig, hosta, ont i halsen och på-väg-att-få-feber-känsla. Inget kul alls.

När jag kom hem vid halv 4 inatt, ser det ut som att någon har försökt dränka någon på mitt badrumsgolv. Frågar Jimmy som säger; " Jag badade, och så blev det översvämmning". Helt underbart.

Om cirka en timma (om jag hinner med bussen, vilket är tveksamt) åker jag till LIdköping, för att vara med på någon Djurens Rätt-grej. Jag vet inte exakt vad det innebär. Igentligen vet jag inget alls. Turen går tydligen Lidköping - Jönköping, med övernattning i Skövde och avslutas i Göteborg i morgon kväll någon gång. Jag ser verkligen fram emot detta. Det ska bli kul! Dock börjar jag känna en svag känsla av nervositet. Önska mig lycka till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0