20 juni - Midsommar

Mina dagar med Djurens Rätt var dom bästa på väldigt, väldigt länge.
På onsdag morgon träffade jag gänget vid 9, Anna visade mig lite (massa) vad det handlade om och vad/hur jag skulle göra. Dagen flöt på och det var hur kul som helst, och till slut var jag så trött att jag inte orkade hålla ögonen öppna.
Vi åkte till Stenstorp, där vi skulle sova. Huset var enormt och helt otroligt fint. Jag och typ 8 veganer, det kändes skumt på något sätt :P

http://www.nlt.se/artikel.php?id=148083&avdelning_1=102&avdelning_2=5

Torsdag morgon, frukost, packning och sedan bar det av mot Jönköping. Jönköping var bra, och sjukt kul! Dagen var helt underbar, och allt jag har ätit har varit veganskt. Det är verkligen en helt annan värld. Men jag älskar den.

Var hemma från Jönköping 23,15, Duschade och åkte till Marcus där Angelica, Erik, Viktor, Emma, Tobbe, Stockman och Paula befann sig :) Jag var skittrött och sov mig mest igenom hela kvällen.

Idag är det midsommar och jag har ingen aning om vad som händer ikväll. Kul kul. Jag har blivit sjukt förkyld och mår askass, det är inte heller nån hit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0