22 juni - Underbar helg

Midsommar då jag inte hade en aning om vad jag skulle göra, slutade hos Emma med Tobbe, Angelica. Marcus, Erik, Daniel, Viktor, Kia och Paula. Grillning och dricka, lite dansande runt midsommarstången (som bestod av ett parasoll med tre små blommor i), Viktor som spelade gitarr och helt supertrevlig kväll! Efterfest hos Erik med Angelica, Marcus, Viktor och Daniel. Också mys :)

Somade vid 5-tiden, efter att ha diskuterat grisar till sömns, men vaknade flertalet gånger av hostattacker jag trodde skulle ta död på mig. Lite sömn, och vaknade lördag morgon, 07,47 och såg att Marcus och Angelica var vaknade, frågade vad de skulle göra och fick svaret "Hej, skulle jag kunna få en taxi till -, den stora gula villan?" Jag fattade ingenting, men paret var båda så bakis att dom åkte hem :P

Dagen tillbringades hos Erik framför tvn, väldigt bakis och väldigt seg. Åkte hem en snabbis och gjorde mig i ordning, sedan stack vi ut till crusingen i Lysekil. Det var djukt mycket köer, och trots bara 2 korta stopp - tankning och McDrive tog det oss 2 timmar och 45 minuter att komma fram. Vi promenerade runt lite och jag träffade en sjukt skön kille från Sunne som jag tillbringade ungefär hela vistelsen där med. Resten av folket ville åka, så jag fick ta adjö från Peter som han hette och åka med. Grillning hos Marcus mamma och åkte hem vid 00,40. Tillbaka i Trollhättan var vi redan en timma senare. Jag fick mirakelmedicin mot hostan och åkte hem till Erik för att sova. När jag precis höll på att somna insåg jag att Erik hade vart borta typ 40 minuter medans jag hade legat och halvsovit och gick ner för att leta rätt på honom. Hittade honom däckad på toalettgolvet med en handduk som täcke och han vägrade vakna. Jag riskerade att väcka hela huset men fick tillslut med honom till sängen :P Stackare.

Har sovit/halvsovit mest hela dagen, och kom hem för typ en kvart sen. Är fortfarande lika trött så nu blir det film, och så får jag se om jag pallar gå ut ikväll :)

Förressten, lite blogg och lite bilder från mina Djurens Rätt-dagar finns nu på Djurens Rätt's blogg: http://djurensratt.webblogg.se/. Och Anna lyckades få en sjukt ful bild på mig i Jönköping. Sånt får man ta ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0