24 juni - En hela annan värld

Idag vaknade jag strax innan 4 av att Peter, som jag träffade i Lysekil ringde och väckte mig. Det känns inte jättekul att sova bort hela dagen, men jag orkar inget annat. Har legat i soffan och sett på tv hela dagen, skitprogram: Extreme Home Makeover, Ensam mamma söker, Joey, Vänner, Unga mödrar osv.

Mamma ringde och berättade en sak jag absolut inte hade räknat med, och vänder hela min värld upp och ner.

Nu sitter jag med Felizhia i telefon och klagar på hur tråkigt vi har, hur mycket vi hatar det mesta och hur trötta vi är på allt.
Felizhia; Frida? Minns du den kvällen då du hade tråkigt?
Jag är så jävla glad att jag har henne. Det finns verkligen inga ord för hur mycket jag älskar henne. Den som får en att gråta mer när man är ledsen och skratta massa när man är glad, bara för att hon är så jävla underbar att det känns i hela kroppen. Kärlek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0