28 juni - Lördag

I torsdags stack vi hem till Thonie och förfestade lite, jag, Janne, Johan och Henri. Dom är totalt sjuka i huvudet ;D Vi tog en taxi till stan och insåg att Lipz öppnade en timma senare än vanligt, så då blev det Stålverket undertiden. Mys det med. Kvällen var riktigt kul, jag höll mig till ett halvfullt stadie eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter. Thonie beställer in någonting jag inte är riktigt säker på vad det var och vi shotade lite sånt. När det stängde, inte långt senare stängde det och vi åkte tillbaka till Thonie. Väl där insåg jag hur illa läget var, jag var alldeles för full. Typ halv 6 eller något somnade vi.

Jag vaknade halv 8, samtidigt som min väckarklocka ringde av att jag har mitt livs värsta bakfylla. Jag har nog aldrig mått så dåligt, och jag försökte tvinga Johan att hämta vatten, men fick svaren "gå upp och spy". Mindre kul. Efter att ha gått fram och tillbaka mellan toaletten och soffan i typ en halvtimma, i rädsla för att spy fick jag lägga mig och sova en kvart. Gick hem, sov en timma till och åkte ner till Göteborg, för Djurens Rätt-grej på Metaltown. Det var stället jag behövde som mest i mitt tillstånd. Aldrig tidigare har jag haft en sån hemsk bakfylla. Men tack och lov att det värsta gick över efter typ 6 timmar. Resten av dagen var sjukt bra!

Jobb idag, jag och Lina gick och delade ut flygblad till typ hela Trollhättans befolkning, och när jag slutade gick jag till vattnet och satte mig tillsammans med Johan, Thonie och Robin, helmys :)

Nu färgar jag mitt hår med Henna för första gången i mitt liv. Jag hade höga förväntningar som det nu inte finns nånting kvar av. Jag är jävligt tveksam på om mitt hår kommer bli annat än brun/grönt. Och så ser det ut som jag har dreads. Om inte det vore nog så färgade jag det själv också. Jag har aldrig tidigare färgat mitt hår själv. Ja, jag hoppas på det bästa och önska mig lycka till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0