30 juni - Alingsås?

Mitt hår som jag färgade med den där hennan blev inte rött som planerat, utan orange. Inte så jävla bra, men jag hoppas att Angelica kan hjälpa mig att ärga om det idag :)

Igår var det grillning med Johan, Thonie, Robin, Robin och Robin. Det var mys :) Sedan skulle vi till Statiol för att köpa kubb, men dom hade inget så vi gick hem till Robin och kollade på film.

Nu har jag nästan bestämt att jag ska åka till Alingsås iallafall, lite tveksam men jag tror det blir kul. Alingsås ÄR kul, även om tältet blir översvämmat, om vi kommer dit och inser att vi har 2 korvar var vi ska leva på i fyra dagar, om man träffar en skaldjursman, om man aldrig är så full som då, om Felizhia har sex i mitt tält, om man aldrig kommer hitta till McDonalds, om man blir anfallen av fiskmåsar. Jag kan fortsätta hur länge som helst. Alingsås är den mest katastofala helgen på hela året, men fyfan vad jag älskar det. Nu övertalade jag visst mig själv att åka. Så så blir det :)

Min intervju igår gick förövrigt över förväntan, men jag ska inte hoppas på för mycket. Än.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0