5 VECKOR! <3

Bara för att ingen trodde på att jag skulle klara det. Bara för därför har jag varit RÖKFRI I FEM VECKOR! 5 VECKOR! Inte ett endaste bloss, ingen snus, inga nikotinplåster/tuggumin/sugtabletter osv. Det ni!

I morse gick jag upp halv sex. Det var hårt som fan! Duschade, gick hem, hämtade böcker och gick till skolan. Och Robin följde med hela vägen. Han är underbar! Nått mindre underbart var att dagen började med matte som jag inte fattar någonting utav, och tålamodet var långt åt helvete bort redan efter tio minuter. Sen var det svenska och sen gick jag hem. Jag klarar inte av min engelskalärare längre :O

Nu väntar jag på att Becca ska sluta skolan, sen blir det träning :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0