Casa

Christin kan inte hitta till torget! Hon körde vilse i Trollhättan igår, hahaha!

Vi satt hemma hos Johan och drack lite innan mamma kom för att köra oss till Nossebro. När vi väl kommer fram är det iskallt och sjukt lång kö. När vakterna säger att det är cirka en timmas kö bangar vi och åker tillbaka till Johan för att hämta alkohol och sedan fortsätta in till Vara - där det inte var alltför party men hur trevligt som helst :) Chaffören på hemresan höll på att ta död på oss, men det gick bra ändå.

I morses sov jag fram och tillbaka mellan typ sju och tolv, hur gött som helst. Sedan stack vi till Järpås och köpte pizza och såg på tv. Det är fan livet! Iallafall på söndagar! Johan och John åkte iväg och jag och Christin kollade på Miami Ink och käkade kinapuffar. Jag älskar henne, verkligen. Massa också!

Idag har jag fått tillbaka min kamera också, inte helt fel! Nu kan jag äntligen få ta lite bilder, det har jag saknat.




Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0