Hur jobbigt blir det?

Jag är fan kass när det gäller skolan. Vad sur jag blir på mig själv! Engelskan fuckade jag eftersom jag flippade på läraren innan ens lektionen började, på samhällen vet jag inte vad jag gjorde, när jag skulle komma iikapp i matten satt vi och hade djupa diskussioner i korridoren och sedan fick jag reda på att vi har nationella prov nästa vecka - jag är på kapitel 3 och fattar ingenting. Sen hade jag samhäll igen, bara Basse där när jag och Hajjen kommer. Lyckad skola. Och så var det psykologi. Värdelös dag.


Såhär mycket gör vi på samhällen.

Samhällsläraren var iallafall shysst och lät mig göra provet iallafall. Så nu har jag cirka 100 sidor politisk ekonomi samt samhällsekonomi att läsa. Och så pratade jag med svenskaläraren så jag får försöka göra klart Svenska A, och göra klart uppgifterna i Svenska B jag inte har börjat med, samt omprov i vissa grejer som jag inte har en aning om vad det handlar om. Helvete.

Dagen höjdpunkt var iallafall fika med Linda, hon gör mig alltid på bra humör!
Och i morgon kommer Christin!! <3

Nu ska jag städa detta rummet, det är kaos som fan! Och så ska jag städa akvariet. Kul kul......
Och så behöver jag låna 400 av någon tills på onsdag. Vem ställer upp?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0