Kronan och första advent

Idag är det första advent. Bara 3 veckor och 3 dagar fram til julafton! Hur fort har inte detta året gått egentligen? Bara en månad kvar till nyår. Fan vad jag hatar nyår! Hur jag än planerar och planerar går det ändå alltid åt helvete! Hela januari har jag ångest och lovar mig själv att aldrig fira nyår igen. Först framåt midsommar kan jag skratta åt det. Och sedan blir midsommar precis likadan som nyår fast varmare, och lagom till jul kan jag skratta åt det också. Och så börjar det om igen...

Kronan igår!
Jag var först helt opepp på att åka dit, jag och Christin satt hemma och käkade och kollade på Bert - den siste oskulden. Sedan gjorde vi oss i ordning lite, John hämtade oss och vi åkte hem till Simon på förfest. Jag kände inte en kotte där! Men det var rätt trevligt iallafall. När folken med fribiljett innan 23 gick blev jag, Christin, John och Niklas kvar där innan vi stack någon timma senare. Jag var ganska bra full innan vi kom dit, men någon shot Christin lurade på mig var tydligen droppen! :P Det var kul iallafall, och hem kom vi också (när vi var på plats hade vi pratat med nästintill hela bekantskapskretsen utan resultat).



Christin och jag, skum bild :O

John och Christin
John och Christin, är dom inte så sjukt fina?

Nikals och jag
Och Niklas och jag! Haha!



Idag var jag dock inte lika pigg. Hade knappt sovit alls, så jävla kallt var det! Och trots två täcken blev det inte bättre! Vid halv 12 gapar Christin att min buss går om en halvtimma från Grästorp, och snabba var vi så jag hann med den också :D Träffade Linda och gick till Strandgatan och fikade med henne, alltid mys! <3
Så gick jag förbi Fidos och fick reda på att jag ska jobba lördag och söndag. Inte mig emot!

Nu ska jag ringa runt till Trestadare och planera uppvisningshoppningen den 6 december.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0