Matte :@

Jag håller på att bli galen. Om en vecka är det nationella prov, jag är på kapitel 4 och fattar ingenting. Höll på på kapitel 3 - Geometri, men jag fattar verkligen inte. Jag kan bara inte få in hur i helvete allting funkar! Jag hoppade över skiten och började på Bråk istället, men då är jag så jävla trött så jag inte kan tänka istället och det löser ju ingenting. JAG HATAR MATTE!!!!!!!

Och så är det jobb torsdag - fredag och då lär jag knappast vara piggare. Och i helgen blir det ju naturligtvis lika mycket plugg som vanligt, och sen är det prov som jag inte kommer klara. Fyfan vad förbannad jag blir!!!

Och så har jag ont i magen av förmycket pepparkaksdeg också :(
Mötet idag blev inställt, det fick jag reda på 10 minuter innan vi skulle börja..

Ingen bra eftermiddag för min del! Förmiddagen var dock bra! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0