Städdag :)

Ingen skola idag. När jag väl kom dit efter lunch visade det sig att min lärare inte var där. I brist på annat gick jag runt i stan och är sjukt glad att jag inte hade med mig mer än 150 spänn, för dom skulle garanterat varit slut och jag hade varit pank i 22 dagar. Träffade även Gunnar och Danne, det var inte igår!

Kom hem och har städat hela vardagsrummet, badrummet och hallen. In i minsta detalj verkligen också. Flera timmar har det tagit mig men det är inte så hemskt som det brukar. Påbörjade köket, men där är det sånt kaos att jag inte vågar ta tag i det. Och sovrummet vill jag inte ens prata om. Jag tar mig fram till datorn, men inte längre.

Har inte käkat någonting på hela dagen, så hela magen värker och jag känner mig helt svag i hela kroppen. Jag vill ha pizza!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0