Torsdag

Igår kväll, PRECIS när jag hade somnat blir jag såklart väckt av Johan som ringer och väcker mig. Men det gör inget, han skickade sjukt skön musik. Enya- Only Time, älskar jag redan! Och sen kunde jag inte sova utan låg och spelade i typ 1½ timma, vilket resulterade i att jag höll på att försova mig i morse, men då ringer Robin istället. Tur är väl det!

Jobb idag, det är lite kaos i butiken, känns som det är saker att göra överallt, men det är bra, dagarna går fort då! Nu ska jag duscha och sen till Robin - han ska hjälpa mig med denna jävla matten som jag är så förbannad på. På måndag MÅSTE jag se till att vara på några extra mattelektioner så att läraren kan förklara det här för mig.

I morgon är det redan helg. Veckorna går fort fram nu vid jul. Och julklappar måste jag köpa också, men har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på.. Någon med några kul förslag? Jag önskar mig iallafall ett busskort från Lidköpings Kommun så att jag kan få vara hos mamma lite ibland! Ge mig, gärna i förskott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0