Underbara helg! :D

När jag kom till Levene mötte Christin mig. Hon berättar att John hämtar oss 19,30. Klockan var 19,26 och jag står med mjukisbrallor och var shlet. I panik ställde jag mig mitt i vägen och bytte byxor. Tur att det är mörkt ute vid den tiden!

Vi såg på film och det var mys. Vi somnade och vaknade igen klockan sex. Fyfan. Det var bara att gå upp, och så befann vi oss på Vara Resecentrum kvart i sju. Vi tröttnade redan innan vi hann sätta oss ner och traskade bort till vårdcentralen, la oss på varsin soffa och somnade. Vaknade 08,35 och gapade på Christin att hon skulle vart hos tandläkaren för en kvart sen. Bråttom, bråttom. Gick till Allé och träffade Tina som jag älskar så mycket, som alltid har ställt upp och gjort det möjligt för mig att orka med ett par svåra år, mötte Christin och gick promenad, hon åkte till Trollhättan med sin klass så jag gick och käkade krämbullar på Bagarn och sen mötte jag mamma som körde mig hit.

Jag ska städa lite (massa) så mamma blir glad! Hon jobbar typ 14 timmar om dagen och är bara hemma för att duscha och sova.

En sak som är sjukt säkert är att på onsdag går jag till rektorn och försöker tjata till mig ett busskort så jag kan flytta hit på halvtid. Jag saknar det som fan, tro det eller ej. Morsan blev sjukt förvånad när jag sa det, för jag har alltid hatat Vara.

Jag funderar på om jag blir kvar här en natt till eller inte, men sen är det allt dags att dra sig hemåt :( Men jag kommer säkerligen tillbaka på onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0