`Vara!

Gårdagen var superstressad. När jag väl kom ifrån jobbet hade jag 8 minuter på mig att packa och fixa innan min buss gick. Bråttom!

När jag väl kom fram till mamma hade jag en havltimma på mig att käka, duscha och göra mig i ordning innan tåget till Vara gick, så det blev en aning stressat där också. Väl framme hos Ida och Santi var även Johan och Alex där. Såg lite film (Shrooms, Forgetting Sarah Marshall och Memento). Det var hur mys som helst!

Nu är jag hemma hos mamma igen. Fick skjuts av Santi hit, underbart att slippa åka tåg, det finns ingenting tråkigare. Nu ska jag ta mig en dusch så jag blir lite piggare. Det blev inte mycket sömn inatt :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0