Älskade älskade..

I flera dagar har jag gått och väntat på att få svar på vad Billys stora kula på magen har varit. Hela tiden har vi misstänkt tumör, men idag fick vi svaret. Han har en stor tumör, som han har väldigt ont utav, och som inte går att operera bort. Så nu sitter jag här, och måste ta beslutet om jag ska låta honom slippa lida mer. Hur går man med på det? Hur går man med på att låta sin älskade lilla rattikäjt försvinna för alltid?

Jag vet att jag bara har ett val. Men att behöva säga att det är okej, det kan jag inte. Tills i morgon ska jag ha bestämt mig. Vad jag ska göra vet jag redan, men hur vet jag inte än. Helvete.


Världens mest underbara lilla Billy! .. Som jag älskar så mycket! <3



Och så ber ni mig vara glad, vara som vanligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0