Datorrensning

Jag sitter och rensar min dator, det är segt, men rätt kul ändå. Jag har hittat sjukt gamla bilder som jag inte ens visste fanns. Och filmer! På Järpås-Kenny när han typ strippar, när vi vaxade benen på Robin och Tommy, när Matte dansar till Firre Fisk, filmen från Spikön med Yonas och när jag härmar den utvecklingsstörda från badet för två år sen bland annat. Och sjukt gamla bilder på mig och Felizhia i Kvänum osv, lägger in ett par bilder på bilddagboken.

Har bränt ut 4949 bilder på skivor, men har fortfarande 3532 bilder kvar, hade tyvärr inte skivor så det räckte bara. Och endå har jag rensat skiten också.

Nu ska jag med Jimmy ut en sväng, sedan ska jag städa lite för Linda kommer sen! :D


fridaxx.bilddagboken.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0