:)

Igår var jag också riktigt kass, men som tur var var eftermiddagen/kvällen bättre än dagen innan. Utom när Jimmy tog mitt täckte, då blev jag galen och gapade och skrek och blev helt förtvivlad när jag inte fick tillbaka det.

Vaknade tidigt i morse, låg i sängen i 1 ½ timma innan jag gick ner och duschade, käkade chips-frukost och myste med älskligen.

Nu är det 60 timmar precis. Det trodde varken jag eller någon annan.
Och klippning blir det om en timma. Och hjälp behöver jag!

Nu är för övrigt huset sålt, papprena skrevs igår så nu har vi inget hus längre. Lite ångest.


Kommentarer
Zandra

vem är älsklingen :)?

2008-10-11 @ 11:26:42
URL: http://www.metrobloggen.se/Zandrajanetzky


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0