Flyttdag :)

Igår var det lite party hos Robin :) Hyr mys som helst! Senare drog folken mot krogen, men jag var inte pepp nog utan jag stannade och sov. Oparty var det.

I morse var Robin uppe före fan och började städa och greja. Vid 8 var det bara för mig att vakna till liv och ta tag i damsugaren, för att senare ge mig på att skura golv. Då är livet inte på topp.

Med cirka 14 sekunder till godo hann jag med bussen till Lidköping där jag mötte upp mamma och kollade in deras lägenhet. Fjärde våning utan hiss var faktiskt inte så farligt där endå. Så jävla mysig lägenhet var det också! Vi käkade lite pizza, som förövrigt var på den frächaste pizzerian mitt pizzaöga någonsin skådat och hade de godaste pizzorna min pizzatunga någonsin smakat!

Vi stack till Smedtofta och packade in Jimmy, Jocke, några lådor och 23 blommor i bilen, för att åka tillbaka till Lidköping, packa ur allting, åka tillbaka till Smedtofta och packa in nytt. Den gamla kaninhopparen inom mig kom fram och jag lyckades packa in så jävla mycket grejer i våran lilla bil att det knappt finns någonting kvar där hemma. Mamma var rädd att bilen inte skulle gå framåt, jag var rädd att vi skulle dö eftersom man varken såg bak eller åt sidorna. Jag hade en av morsans jävla djungelväxter som täckte hela vänstersidan av sikten med mig. Vi packade upp resten och insåg sedan att det var dags för oss att åka till Vara för att jag skulle hinna med tåget. Högsta musik och så hög sång vi kunde utvinna ur våra stackars halsar. Jimmy frågade vad jag tycker om hans sångröst. Vi alla kom överens om att han sjunger ungefär lika bra som jag <3

I morgon blir det tävling. 07,30 åker vi härifrån. Precis vad man önskar sig den enda lediga dagen :)
Och på måndag drar jag nog till Lidköping igen, köra en runda till och sedan träffa Anders, jag saknar han nått fruktansvärt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0